Elu nigu paradiisis !



Räägin teile esialgu viis episoodi.
Aastate tagust, mis leidsid aset ühes ööpäevas.
Ümberringi oli kõik nii ilus nagu, tõesti, käiks ringi roosad prillid peas.
Ja inimesed naeratasid ja soovisid head ! head ! head !
Aga, auka, minuga vist lihtsalt juhtub ...

Esimene. Otsisin trenniks jooksupükse. Päris poes teadagi hirmkallid, ainult käisin ja näppisin ja ohkasin. Müüja astus ligi ja pakkus miinus 250 krooni alla.
Päriselt !
Lihtsalt niisama, ma ei hakanud ju ostmagi. Ütles, et tal leti all peotäis mingeid kasutamata sooduskuponge -ainult OSTA ja kohe SAAD.
Mnjah …
Super, aga seekord ei võtnud pakkumist vastu.

Teine. Läksin sukkpükse ostma. Leidsin lahedad lillad, punaseid põld. Kui asusin kaartiga maksma, upitas müüja poole kerega üle leti ja imestas:“ Teil ju õpilase pangakaart, teeme teile 10% soodust !“
Noh, olgu nii ... 
Mis mul sai selle vastu olla.
Ise poleks selle pealegi tuld.

Kolmas. Kiirustasin Haapsalu -Tallinna bussi peale, maksta saab bussis ainult sulas. Läksin kiirelt automaati raha sebima ja lipsasin siis veel poodi. Kiirsammul lähenes minu suunas poe turvanaine: “Kas kodanik A ? Te unustasite oma pangakaarti automaati. „
Tänud !
Ja juba jälle oli headus mulle kannule jõudnud.

Neljas. Hommikul saatsin koolilast bussi peale, panime pikka sammu, aga tundus ega seekord ei jõua.
Ja nii oligi. Buss sõitis juba peatusest meile vastu. Võtsin sammu rahulikumaks ja hakkasin mõttes järgmise bussi aegu meenutama. 
Veerev buss aga peatus otse meie kõrval, tegi uksed lahti ja ....saate isegi aru, ma ei lehvitanud ega hääletanud ega teinud muid trikke. Meid korjati bussile ja tunne oli võimas.
Oli ikka tore mees !

Viies. Läksin oma keerulist eluperioodi Elioni kurtma ja lausa anusin, et palun lülitage mu "pakett " välja, sest, no igaljuhul, ei soovi teile tulevikus peavalu valmistada.
Ajad olid tõesti keerulised. Ei oska arvata, aga meil vist tekkis selle poisiga miski keemia.
„Teate, kui soovite, teen teile kolmeks kuuks 50 % allahindlust. Ma saan seda teha.“
Mul oli noh ??????????????????? siuke rida.
No tõesti, miks peaksin võimalusele vastu sõdima.

Headus hiilib linnas ringi.



11.detsembril 2009 Nõmmel

Kommentaarid