Ära anda laulusõnad

katki läks külmutuskapp
käes vist on maailmalõpp
kööginurgas sulab see kapp
varsti haiseb vorst ja supp
kelle ma kutsun küll appi
remontima külmutuskappi
hingevalu ja põrgupiinad

muretu elu nii jookseb liiva

Ref.
APPI ! käes on maailmalõpp
palun tehke terveks
mu külmutuskapp
päästke mu vorst ja munad
ja eilne juurviljasupp
päästke mu jogurt ja piimad
remontige külmutuskapp !


ohkan viltusel taburetil
parketil sulavast kapist
märjad jäljed nina ees maas
näpin tujutult telekapulti
KÄIB PAUK !
plõks-plõks !! pole pilti
ainult juhtmete sulahais
koletult mürgitab sõõrmeis  
appi, käes vist on maailmalõpp
tehke terveks mu külmutuskapp


Ref  APPI ! käes on maailmalõpp...

selline  ongi siis lõppude lõpp
kustub ekraanil valgus 
jääb üksnes ahenev täpp
toas on pime, märg ja kärssab
hinges miski sapiselt mässab
mu eluke koletult võik
ümber sulab ja plahvatab kõik
katki telekas, külmutuskapp
mulle saabus maailmalõpp


Ref APPI !käes on maailmalõpp...


2010

Kommentaarid