Suur mina


enne olid isa ema
nüüd see olen mina
suurem kui on nemad

vaikselt itsitades pihku
viskan oma mõtted õhku
olen tark ja täpselt tean

oma joru joonin alla
kergelt võpatan
kuid kallan
kindlal tämbril lahendusi

kõigi kuuldes laon ja loon

oh kuis olen suur


trallakas
Mustamäel
3.12.2018 kl 3.28



Luuletus sündis öösel kell 3.28, kui mu keha oli peale kontserdi külastust ilmselgelt emotsioonidest pungil. Mind inspireeris portugali jazzlaulja Salvador Sobrali (kuula alt kogu kontserti) siiras muusikatõlgendus. Tõusin keset ööd siis voodist pea paksult nähtavaid ja keerlevaid värsse täis. Võtsin pliiatsi ja paberi, mis mul on alati valmis laual. Tuld süütamata nõjatusin aknalauale ja vaevalises tänavalt tulevas valguses kiirustasin luulud sõnadeks. Nii sündis kaks ja pool luuletust, teine lugemiseks teises postituses.



Kommentaarid