Lund te ei näe



olete olnud pahad
ja sel aastal te lund ei näe
nõidudes ja ennustades
ei aita teid imeväed
mäletan küll veel seda
eelmist aastat
kui kiruti kurja
ja hüpati kuid jutti
talveilule turja

heaga sadada lasin lund ma
valget pehmet palju hangena
kauniks võlusin ilma ja maa
jääkülma muinasjutuna

aga teie tulite sõjaga
ja ühel hetkel
kurb küll
olin kõigi jaoks lindprii
.... lindpriiks
kogu linnas ja linnapiiril
oma lumises kuningriigis
tulite liiva ja soolaga
üles rivistasite kõik 24 h
maakonna sahad ja masinapark
luuad ja labidad peksid mu segi
kahanes hang ja lõppes mu vägi

lindpriina
mind jalust kallutati
linnatagusele platsile
seal seniks jäin näoli maha
nokkida tõmbetuultes
kuni jaaniks mu põletas päikene

olen andnud küll andeks teile
ent sel aastal te lund ei näe
talvemuinasjutt läks teele
kontrastiks neegrilastele


trallakas 24 dets 2011



Kommentaarid